גלידת שוקולד מושלמת בלי מכונת גלידה

גלידת שוקולד הכי קלה להכנה והכי טעימה. 3 מצרכים בסיסיים ויש לכם גלידה מושלמת.
בלי מכונת גלידה ומחומרים הכי פשוטים וזמינים יוצאת אחת הגלידות הכי טעימות שתכינו ואם לא תספרו, אף אחד לא יידע שלא קניתם אותה בגלידרייה איכותית

גלידת שוקולד מושלמת בלי מכונת גלידה

החום הזה לא נורמלי אבל אנחנו בבית לא מחכים לקייץ כדי לאכול גלידות. גם בחורף כשקר יש לנו תמיד גלידות במקפיא. מאז שאני מכינה חלב מרוכז בבית, גלידות הפכו להיות משחק ילדים. החלב המרוכז הקנוי לא טעים לנו, יש לו מעין טעם לוואי וכבר שנים שאני מכינה חלב מרוכז בבית בקלי קלות.

את הגלידה הזו מכינים מחלב מרוכז ושמנת מתוקה שמקציפים יחד. בוחרים תוספות כמו תותים, פטל, קוקוס, פיסטוקים, עוגיות אוריאו, רום צימוקים ועוד מלאאא רעיונות שאפשר לשלב עם הגלידה הזו שיוצאת טעימה בטירוף. הפעם הכנתי עם שוקולד מריר ויצאה כל כך קטיפתית וטעימה.

גלידת שוקולד מושלמת בלי מכונת גלידה

לפני שמתחילים

מצרכים לכ – 1.5-2 ליטר גלידה

אופן הכנה

ממסים במיקרוגל את השוקולד המריר ומקררים מעט.

שמים בקערת המיקסר את החלב המרוכז, שמנת המתוקה ומחית/תמצית וניל ומקציפים כמה דקות.

עוצרים את פעולת המיקסר, מעבירים כמה כפות מבלילת השמנת המתוקה לשוקולד, מערבבים היטב (השוואת טמפרטורה) ומחזירים הכל לקערת השמנת. ממשיכים להקציף עוד כמה דקות עד שהבלילה מתאחדת.

מעבירים לתבנית פיירקס או כל תבנית אחרת שמתאימה להקפאה ומקפיאים כמה שעות עד שהגלידה קפואה לגמרי.

להגשה: ממסים מעט שוקולד ומזלפים על הגלידה כשהשוקולד חמים והגלידה קפואה. השוקולד מייד מתקשה והופך לקראנצ'י.

14 תגובות

  1. Orit הגב

    האם להשתמש ב60% מוצקי קקאו בשוקולד או יותר

  2. פלורנסיה הגב

    את השוקולד המריר מרגישים את זה בגלידה?
    אני רוצה לילדים ולא רוצה שירגישו שזה מר.
    האם אפשר לשים שוקולד אחר שזה לא מריר?
    תודה

    • יהודית אביב הלוחשת לאוכל הגב

      את יכולה כל שוקולד אבל קחי בחשבון שזה יהיה מתוק כי יש גם חלב מרוכז.
      את יכולה להקציף שמנת מתוקה בלי חלב מרוכז אלא עם מסקרפונה ולשלב 200 גרם שוקולד חלב. אז תהיה גלידה חלבית טעימה ולא מתוקה מידי

  3. קרן הגב

    היי
    אני רוצה להכין את הגלידה אבל עם נוטלה….כמה נוטלה צריך ?
    והאם להשאיר את החלב המרוכז? כי הנוטלה ממש מתוקה גם ככה

    • יהודית אביב הלוחשת לאוכל הגב

      היי קרן,
      אם את מכינה עם נוטלה אין צורך בחלב מרוכז. תקציפי 350 גרם נוטלה עם 500 גרם שמנת מתוקה. אם זה מתוק לך מידי תוסיפי עוד שמנת מתוקה ותקפיאי.

  4. לימור הגב

    ואווו ואווו ואווו יצא מדהים! הכנתי חלב מרוכז לפי המתכון שלך ויצא מושלם. ואז הכנתי גלידת שוקולד וגלידת וניל ויצאו מושלמות! כל כך טעים! יותר טעים מכל גלידה שאכלתי בגלידריות.

    • יהודית אביב הלוחשת לאוכל הגב

      יוו איזה כייף לימור. אני מכורה לגלידות האלה ולא יכולה לאכול יותר אף גלידה, טובה ככל שתהיה.
      תודההה שאת מעדכנת ♥

  5. חני הגב

    הכנתי חלב מרוכז לפי ההוראות ויצא מצוין.
    הכנתי חצי עם שוקולד וחצי עם ממרח לוטוס
    שחיממתי מעט במיקרו.הטמעתי בגלידה..יצא חלום

  6. אורית הגב

    היי יהודית,
    במתכון לחלב המרוכז הבייתי, ציינת שאת מרפיאה במיכלי פלסטיק של 200 מ"ל.
    למתכון הגלידה נדרשים 1.5 כוסות חלב מרוכז. האם הכוונה ל 360 מ"ל על פי כוס של 240 מ"ל?
    או האם יש לך יחס המרה אחר לקופסאות שהזכרת במתכון החלב, אותן את מקפיאה?

    • יהודית אביב הלוחשת לאוכל הגב

      היי אורית,
      אני מקפיאה בקופסאות שיש לי. זה ממש לא עקרוני איך וכמה להקפיא. את יכולה מראש להקפיא את הכמות המדוייקת לגלידה. אני פשוט מכינה את כל הכמות גלידות בכל מיני טעמים אז לא עקרוני לי. כן, כוסות מדידה אוניברסליים של 240 מ"ל.

  7. נטע הגב

    ניסיתי להכין, אבל כשיצקתי את השוקולד לתוך תערובת השמנת הקרה הוא מייד התגבש ובמקום תערובת שוקולדית קיבלתי תערובת בהירה עם נקודות קטנות של שוקולד. האם תערובת השמנת אמורה להיות בטמפרטורת החדר? לא ידעתי גם כמה זמן להקציף את התערובת. תוכלי להסביר בבקשה לאיזו טקסטורה אנחנו מכוונים? תודה!

    • יהודית אביב הלוחשת לאוכל הגב

      היי נטע,
      זה קרה כי לא קיררת את השוקולד המומס.
      אני אחדד את זה בפוסט. בכל מקרה קיבלת גלידה עם פצפוצי שוקולד שזה גם טעים. אני מכוונת לגלידת שוקולד

השארת תגובה